Nu ką, pagaliau baigiau pirmajį konstravimo etapą ir va kas gavosi pilnai padariau kabiną ir kapotą. Antrajį etapą pradėsiu kai laisvo laiko atsiras, itariu kad žiemą. Tada baigsiu kabinos vidaus apdailą nes nebepersiuvau nei sėdynės nei lubas beidėjau. Dar mago nėr Nespėjau sutvarkyt ir motoro, idėt auto turbą, visa tai bus ateičiai
Per tą laika pilnai remontavu greičių dėžę, tiltą, idėjau naują darbinį, starterį ir panašiai.
Gavosi kas gavosi, nėra super šedevras, bet, manau, praktiškas. Fotkėse dar nebuvo priklijuoti atšvaitai, o tai labai daug respekto taškų atima o šiaip atrodo aukštesnis dėl žibintų viršuj, ir siauresnis, nors taip nėra standartinis tarpvagis 1,4m.
Tiek vat žinių ryt tik pajungsiu priekinius žibintus, beliks sureguliuot ir psio, galėsiu griebtis sekančio konstravimo. Planuose jau senai blokelių įrenginys. Jį pirmiausiai ir pabaigsiu kad galėčiau blokelius namui daryt.
Lygiagrečiai tam pabaigsiu draugelio kambariuką jį vis pašpakliuoju prabėgom, konstruosiu vibro sytą, vibro stalą trinkelėm, nu ir bandysiu įsisavint trinkelių gamybą
p.s. pradžia ir darbo eiga yra aprašyta žemdirbių forume
Labas Audriau, nepersidirba labai, nors tampė kirovienę perdarytą priekabą.. nemažai gan. Kaip ž.ū. temoj minėjau, amortikai gerai tik jei atskiri stabdžius, darbinį ir pavaras nuo traktoriaus, tipo kad jie nebūtų "kietai" o kartu su kabina. Sankabos, stabdžių ir darbinio junginėjimas dar įmanomas perdarius, o su pavarom ne. Todė amortikai nepasiteisino, reikės išmest ir sudėt gumas. Visa kita yra gerai, tiesa kelios smulkmenos nedabaigtos, apdailos viduje nėra, bet nėr laiko viską pabaigt, yra svarbesnių darbų
Ilgai galvojau ką tamstai atsakyt, vistik esat mūsų svečias ale taip ir nesumasčiau. Vistiek neatsiprašysit, nors ir malonu kad padariau panašią į gamyklinę, bet ir graudu kaip smarkiai pas mus debilizmas progresuoja. Nieko tokio..
Normaliai hebrantas pavarei- kitus padurninai!!! tai lenku gamykline kabina, pats planuoju tokia pirkti, o jos kaina 5200lt o cia tipo uz savo darbo prastumei!!! geda!!!
Matysim vėliau kas ir kaip, daba blokelių stakles bandau, jau iškepiau pirmus blynus staklės tai vibropresas. Formos savadarbės, o presas "original" rusiškas. Lygiagrečiai darau ir vibrosytą, užbaigtas, bet dar reik variklį didesnių sūkių dėt ir sytus perdaryt, poretį padarė. Ipusėtas ir vibrostalas trinkelėm. Antradienį mausiu vln formų ir kitų pribumbasų pirkt
Tikriausiai jums žinomi rb invest, jie siūlo įrangą ir blokeliams ir trinkėm Paslaptis tikriausiai vandens kiekyje betone - per daug vandens bus lengvasis betonasm tuštumėtas, neatsparus šalčiui ir gniuždymui, daug įgeriantis, o per mažai vandens gali pritrūkti kristalizacijai...čia apie trinkeles. Sienų blokams taip svarbu nėra, tik pasiekti projektinį stiprį gniuždant ir liuks. Nedarykite labai storų blokų - palikit daugiau vietos šiltinimo sluoksniui, išorinėms sienoms galvočiau max 150mm, o vidinėms galima ir 20cm - tegul jos lieka nešančiomis, perimančiomis didesnę dalį apkrovų nuo išorinių sienų.
Darbinis tūris yra 4,75l turbina, manau, bus su vožtuvu. Auto turbos dairausi būtent dėl valdymo, didesnio naudingumo ir efektyvumo.
Jei galvoti apie naudotą, tai pagal darbinį tūrį artimiausia nuo MAN 4 cil. variklio 4580cm3 (8.153-8.163) arba MB OM364A arba LA variklio (čia MB611-814D), manau naudota ~800Lt. Bet reiktų atsižvelgti į darbinius variklio sūkius - įtariu MTZ jie bus truputi mažesni nei sunkvežimio. Dėl naujų nelabai galiu patarti, kaži ar rasite visai paprastą be kintamos geometrijos ir sudėtingo valdymo. Lauksim naujienų!
Darbinis tūris yra 4,75l turbina, manau, bus su vožtuvu. Auto turbos dairausi būtent dėl valdymo, didesnio naudingumo ir efektyvumo. Yra ir originalios, rusiškos, bet manes jos netenkina dėl kainos/kokybes/efektyvumo. Yra ir čekiškos, tos rimtesnės, bet kainuoja daugiau, o prieš akis dar ir statybos, tai kišt į techniką daug pinigų, kai su ja daug nedirbi, neprotinga. Taip jau kiek laiko prie pražaidžiau Matysim vėliau kas ir kaip, daba blokelių stakles bandau, jau iškepiau pirmus blynus staklės tai vibropresas. Formos savadarbės, o presas "original" rusiškas. Lygiagrečiai darau ir vibrosytą, užbaigtas, bet dar reik variklį didesnių sūkių dėt ir sytus perdaryt, poretį padarė. Ipusėtas ir vibrostalas trinkelėm. Antradienį mausiu vln formų ir kitų pribumbasų pirkt
Labas Viliau bandysiu auto turbą dėt, dar neaišku kokios, bet prikonstruosiu. Interkuleris auto nzn ar tiks, čia litražas dvigubai didesnis nei auto, nors gal ir sūkiai mažesni, ale..)
Kai rinksies turbiną atkreipk dėmesį į jos valdymą. Gal nevertėtų imti naujoviškos kintamos geometrijos nes neaišku kaip padaryti valdymą ir apsaugoti turbiną nuo perdidelių sūkių. Nežinau MTZ darbinio tūrio, bet pats dažnai susiduriu su mažųjų komercinių automobilių dalimis tai galiu pasakyti, kad turbinos gana panašios, labai daug nuo tūrio nepriklauso. Pastudijuok, kaip turbina stovi automobilyje, kaip ji valdoma - ar vakuumo pagalba vartomi sparneliai, ar apsauginis vožtuvas, atsidarantis prie per didelio slėgio. O interkuleris ir jo dydis yra lengvai pritaikomi, net pats mažiausias jau duos papildomos galios. Gal neapsiribok automobiliniu storu montuojamu virš variklio, paieškok didelio plokščio, montuojamo prieš ar šalia radiatoriaus - tuomet gal ir standartinis ventiliatorius pagelbės, nereiks elektrinio. Šiaip tai labai įdomus eksperimentas, lauksim rezultatų!
Labas Viliau bandysiu auto turbą dėt, dar neaišku kokios, bet prikonstruosiu. Interkuleris auto nzn ar tiks, čia litražas dvigubai didesnis nei auto, nors gal ir sūkiai mažesni, ale.. Elektrini ventiliatorių jau nuplanavau bet visa tai ateity kai laiko laisvesnio bus. Visi šitie galios didinimai nėra naujiena, todėl laikys viskas, nebent pradėtum kurą reguliuot ir galios užsinorėtum labai didelės, tada jo.. bet viską su protu darant bus gut Malonu kad užsukai
Sveikas, MTZ žadi turbiną dėt - nesu ŽŪ technikos žinovas, ar tai originali belaruso turbina? Bandai kažkokią kitą suženyt? Tada sekantis žingsnis - intercooleris patį daiktą nesunkiai parinksi iš automobilių sortimento, teks tik su kolektoriais sužaisti, bet jei turbina ne original tai bet kokiu atveju teks. Reiktų nepamiršti intercooler'io aušinimo, juk traktorium nelėksi nuolat 50km/h, reiktų apie elektrinį ventiliatorių pagalvot jei radiatoriaus ventiliatorių nepavyks įdarbint. Ar po visų šitų "papinpinimų" alkūninis atlaikys? Nebus kW "pereboras"? Bet kokiu atveju sėkmės
Dirba jau kelinta diena kaip briedis reikėjo ganyklą nušienaut, paskum draugelis supresavo ir parsivežėm namo. Kapotas per arti kabinos, remiasi valytuvai kai duobėn gerai ileki, reikės trumpint per pora cm
Labas Mariau laukiu kol lietūs apstos, reik vėl bulbas kaupt, tai bus proga išbandyt. Antradienį planuoju dovanų parvežt - baronkos rankenikę kai vairas hidraulinis nelabai patogu be jos sukt
Komentarai
Deja, procesa maciau.
Nieko tokio..
Blokelių plotis 21cm 8 formos (brolio tipo). Problematiška gaut kelnę jiem mūryt
Tikriausiai jums žinomi rb invest, jie siūlo įrangą ir blokeliams ir trinkėm
Jei galvoti apie naudotą, tai pagal darbinį tūrį artimiausia nuo MAN 4 cil. variklio 4580cm3 (8.153-8.163) arba MB OM364A arba LA variklio (čia MB611-814D), manau naudota ~800Lt. Bet reiktų atsižvelgti į darbinius variklio sūkius - įtariu MTZ jie bus truputi mažesni nei sunkvežimio. Dėl naujų nelabai galiu patarti, kaži ar rasite visai paprastą be kintamos geometrijos ir sudėtingo valdymo. Lauksim naujienų!
Matysim vėliau kas ir kaip, daba blokelių stakles bandau, jau iškepiau pirmus blynus
Ipusėtas ir vibrostalas trinkelėm. Antradienį mausiu vln formų ir kitų pribumbasų pirkt
Kai rinksies turbiną atkreipk dėmesį į jos valdymą. Gal nevertėtų imti naujoviškos kintamos geometrijos nes neaišku kaip padaryti valdymą ir apsaugoti turbiną nuo perdidelių sūkių. Nežinau MTZ darbinio tūrio, bet pats dažnai susiduriu su mažųjų komercinių automobilių dalimis tai galiu pasakyti, kad turbinos gana panašios, labai daug nuo tūrio nepriklauso. Pastudijuok, kaip turbina stovi automobilyje, kaip ji valdoma - ar vakuumo pagalba vartomi sparneliai, ar apsauginis vožtuvas, atsidarantis prie per didelio slėgio. O interkuleris ir jo dydis yra lengvai pritaikomi, net pats mažiausias jau duos papildomos galios. Gal neapsiribok automobiliniu storu montuojamu virš variklio, paieškok didelio plokščio, montuojamo prieš ar šalia radiatoriaus - tuomet gal ir standartinis ventiliatorius pagelbės, nereiks elektrinio. Šiaip tai labai įdomus eksperimentas, lauksim rezultatų!
Interkuleris auto nzn ar tiks, čia litražas dvigubai didesnis nei auto, nors gal ir sūkiai mažesni, ale..
Elektrini ventiliatorių jau nuplanavau
Visi šitie galios didinimai nėra naujiena, todėl laikys viskas, nebent pradėtum kurą reguliuot ir galios užsinorėtum labai didelės, tada jo..
Malonu kad užsukai
MTZ žadi turbiną dėt - nesu ŽŪ technikos žinovas, ar tai originali belaruso turbina? Bandai kažkokią kitą suženyt? Tada sekantis žingsnis - intercooleris
Ar po visų šitų "papinpinimų" alkūninis atlaikys? Nebus kW "pereboras"? Bet kokiu atveju sėkmės
Kapotas per arti kabinos, remiasi valytuvai kai duobėn gerai ileki, reikės trumpint per pora cm
Ale nakti tikrai kaip koks alienas atrodo
A lempos tai visa ulycia muset kiaurai prasviecia
Antradienį planuoju
Šio pranešimo komentarų RSS srautas